miercuri, 14 martie 2018

CĂTRE ZÂNA PRIMĂVARĂ

Iubită primăvară, dar bine c-ai venit!
De când te-am așteptat! Natura a-nverzit,
Păsările cântă, copacii înfloresc,
Iar de dragul tău, troiene se topesc.

Noi te primim cu cântec și chiot de copii
Și tot cuprinsul țării te aștepta să vii,
Să îți reverși asupra-i iubitul tău zefir
Și să plutească-n aer parfum de trandafir.

Un ghiocel micuț de sub omăt apare
Și își ivește capul. E-nfrigurat, se pare!
Se uită-n sus la raza de soare ce-i zâmbește,
Iar floarea cea firavă pe dată se-ncălzește.

Albinele-adormite după tine tânjeau;
De-atâta somn de iarnă, deja nu mai puteau.
Doreau să iasă-afară, să strige-n gura mare,
Să fie fericite că vor putea să zboare.

Și Moș Martin, săracul, ieșind iar din bârlog,
Se-nghesuia-n pădure, voia să-și facă loc
Printre-animalele-ajunse-n faptul serii
Ce admirau de-o vreme venirea primăverii.

O, Zână Primăvară, noi te rugăm cu drag
Să fii la fel de bună, să stai pe-acest meleag!
Întreaga suflare își cântă bucuria:
Primăvara și-a-nceput la noi călătoria!

Un comentariu:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    RăspundețiȘtergere