duminică, 24 februarie 2019

SERBARE ZIUA MAMEI


Versurile au fost concepute pentru preșcolarii grupei mijlocii. Serbarea debutează cu o strofă recitată de către doamna educatoare.

Bună ziua, dragi mămici!
Bine-ați venit, dragi bunici!
Azi ne-am adunat aici,
Noi, cei mari și ei, cei mici,
Ca să vă sărbătorim
Și ca să vă mulțumim.
V-am pregătit în serbare
Versuri pentru fiecare.
Aplauze să ne dați
De greșim, să ne iertați.

1.Mama e o primăvară,
E a mea scumpă comoară.
Ea mă face să zâmbesc
Și mă iartă când greșesc.               
Astăzi, mama mea cea bună,
Împletesc mândră cunună
Din flori, zâmbete, iubire
Și ți-o dau drept mulțumire.

2.Mama mea-i rază de soare,
E o rază-ncântătoare.
Ea mai tare strălucește
Când cu mine se mândrește.          
Mamă, vreau să-ți mulțumesc,
Însă ce să-ți dăruiesc?
Îți dau în dar inima,
Că-s micuț! N-am altceva.

Cântec ”It is your birthday, mommy”

3.Mama mea-i o piatră tare
De putere și răbdare.
Mă ajută, mă păzește,
Mă învață, îmi vorbește                 
Despre tot ce-nseamnă viață.
M-ascultă, îmi dă povață.
Mamă, tare îmi doresc
Să fiu ca tine când cresc!

4.Mama mea-i un suflet mare,
N-are loc de supărare.
De-i greșesc, ea îmi vorbește,
Explică, mă liniștește.                     
Mamă, azi de ziua ta,
Primăvara ți-o voi da.
Te iubesc, mămică dragă
Cel mai mult din lumea-ntreagă!

5.Mama e un cântec dulce,
Multă bucurie-aduce.
De cu zori și până seară
Cu iubire mă-nconjoară.                
Mamă, și eu te iubesc
Și din suflet îți doresc
Să ai doar zile senine
Să mă poți crește pe mine.

Cântec ”Mama”

6.Mama mea e ca o floare,
N-are-n lume-asemănare.
Zi de zi mă îngrijește,
De ce-i rău ea mă ferește.               
Dragă mamă, vreau să știi,
Cu cât mai mare voi fi,
Iubirea mea pentru tine
Crește odată cu mine.

7.Mama-i cerul înstelat
Când noaptea s-a instalat.
Drumul ea mi-l luminează
Peste tot îmi stă de pază.                 
Mamă, ție-ți mulțumesc
Pentru tot și îmi doresc
Să fii mereu sănătoasă,
Iubitoare și voioasă.

Cântec ”Mama, doar mama”

8.Mama e o zână bună,
Fapte bune ea adună.
M-a învățat tot ce știu
Și om bun cu toți să fiu.                 
Mamă scumpă, îți promit
Că voi fi copil cinstit.
Sfaturile ți le-ascult,
Ca să fiu un bun adult.

9.Mama mea e cea mai bună,
E o rază de lumină.
Ca o floare este mama,
Tot ea îmi alungă teama.                 
Mamă, zi de zi-nflorești,
Cu iubire tu mă crești.
Cea mai mândră ești din lume
Când te strig ”mamă” pe nume.

10.Mama-i cel mai dulce nume
Care există pe lume.
Mama e-ntâiul cuvânt,
Cel mai scump de pe pământ.            
Mamă, să știi că mereu
Te port în sufletul meu.
Glasul mă va alina,
Sfatul ți-l voi asculta.

Cântec ”Cea mai scumpă”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu